perjantai 18. syyskuuta 2015

Loppuuko tää tähän?



 Kysytte varmaan nyt, että miksi? Miksi poistaisin blogin? Miksi? Vastaus on etten enää paljon kerkeä päivittelemään. Mulla on siis myös heppa blogi "linkki", joka vie kaiken vapaa aikan mitä mulla nyt edes on. Marsut voivat hyvin, mä oon hädin tuskin tunnin marsujen kanssa päivässä. Onneksi marsut tykkäävät olla häkissä ,sillä kun pidän esim. marsuja vapaana ne rimpuilevat koko ajan häkkiin. Tulen varmaan postailemaan pienen tauvan jälkeen, ehkä kerran kuukaudessa tai jotain...




1 kommentti:

  1. Älä nyt suotta poista. Vaikka et kirjoittelis usein niin mä näen aina ilmoituksen bloggerissa, koska oot kirjoittanut ja tuun katsomaan. Ei mua haittaa vaikka kirjoittaisit kahden kuukauden välein. :) Itekkin vietän jonkun vähän alle tunnin yleensä marsujen kanssa, mutta nepä ei tarvitsekkaan usein liikuntaa. Asuuko sun kaikki marsut nykyään samassa häkissä? Meinaan kun nehän tuli yhdessä vaiheessa aitauksessa toimeen.

    VastaaPoista