sunnuntai 14. syyskuuta 2014

8# Teddyn Kanssa Ulkona!

Päivää! ootte jo varmaa huomanneet että en ole kirjoitannut mutta johtuneet siitä että kameran muistikortti on hukkunut, pravoo....


Jotten sen takia en ole oikein kiinostannut kirjoittaa. Mutta tänään sitten tajusin et voin ottaa kuvia mun uudella puhelimella vaikka tosin siinä ei oo varmaa nii hyvä tarkennus mutta toivottavasti se ei haitaa mutta ojennan tietokoneeni teddylle ja hän kertoo  hänen erikoisesta ulkoilu reissustaan:)





(kuikutus) hei minä tässä teddi .Eli kerron nyt lyhyesti minun jännittävän ulkoilun,
Aluksi Laura otti minut häkistä ja silitti hieman( olisi saanut silittää ainakin vielä tunnin)
ja otti minut sängylle ja puki  mulle valjaat ja menimme Takapihalle.Aluksi hän vei minut ulko aitaukseen ja sitten toi Nöpön ja Roomeon, muttä ei heidän väljaitaan .No tietenkin jatkoin syömistä mutta sitten kun juuri olin löytänyt sopivan ruoho kohdan niin Laura  otti minut hihnaan ja lähdimme jonnekin missä oli kuivuneita lehtiä




































Sitten sain semmosen kymmenen minuuttii kavellä trampoliinin alla  ja se oli kivaa!!!! harmivaa etta puhelin ei ehtinny mun mukaan, mutta olisittepa nähneet.sitten pääsin pois valjaista mutta en lähtennyt pitkälle kävin vaa moikaamas Roomeoo ja sit Laura laitto mut terassin portaille ja piti mulle pienen silitely tauvon ja otti muutaman kuvan






















Ja sit se laitto mut takasin ulkoaitaukseen ja olimme joku puoltoist tuntii ulkona siis mun mielestä se on aika paljon ja mulla on nyt iha hirvee väsy :)


Mutta laitakaa kommenttia että tykkäsittekö tai haluattteko lisää että me kirjoitamme lauran puolesta ym

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti